Progimnazijos vizija
Misija
Progimnazijos tikslas
Moderni progimnazija, kokybiškas ugdymas, laimingas vaikas.
Progimnazijos uždaviniai
Alytaus „Volungės“ progimnazijos ugdymo planai 2022–2023 m. m.:
Progimnazija dirba vadovaujantis Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintais pradinio ir pagrindinio ugdymo programų bendraisiais ugdymo planais
1. Progimnazija dirba penkias darbo dienas per savaitę.
2. Progimnazija pradeda dirbti 7.30 valandą. Pamokų pradžia 8.00 valandą.
3. Pamokų ir pertraukų trukmė nustatyta pagal ugdymo planus:
1.8.00 – 8.45 val.
2.8.55 – 9.40 val.
3.9.50 – 10.35 val.
4.10.55 – 11.40 val.
5.12.00 – 12.45 val.
6.12.55 –13.40 val.
7.13.50 – 14.35 val.
Mokinių atostogos 2022–2023 m. m.:
Rudens atostogos: 2022-10-17–2022-10-21;
Žiemos (Kalėdų) atostogos: 2022-12-27–2023-01-06
Žiemos atostogos 2023-02-13–2023-02-17;
Pavasario (Velykų) atostogos: 2023-04-11–2023-04-14;
Vasaros atostogos:
1-4 klasių mokiniams 2023-06-09–2023-08-31;
5-8 klasių mokiniams 2023-06-21–2023-08-31.
5. Bendra poilsio diena – šeštadienis ir sekmadienis, švenčių dienos:
6. Progimnazijoje organizuojamas mokytojų budėjimas per pertraukas tarp pamokų ir popamokiniuose renginiuose.
7. Klasių komplektų skaičių, maksimalų ir minimalų mokinių skaičių klasėse, grupėse nustato miesto savivaldybės valdybos sprendimu. 2022–2023 m. m. klasių komplektų skaičius:
Klasės | Klasių komplektų skaičius |
Priešmokyklinio ugdymo grupė | 1 |
1 klasė | 2 |
2 klasė | 2 |
3 klasė | 2 |
4 klasė | 2 |
Iš viso 1–4 klasėse | 8 |
5 klasė | 4 |
6 klasė | 4 |
7 klasė | 4 |
8 klasė | 4 |
Iš viso 5-8 klasėse | 16 |
8. Mokiniai ir mokinių tėvai gali susipažinti su progimnazijos veiklą reglamentuojančiais dokumentais raštinėje arba progimnazijos bibliotekoje.
9. Progimnazijoje teikiamos psichologo, socialinio pedagogo, logopedo, specialiojo pedagogo, sveikatos priežiūros specialisto paslaugos (plačiau skyrelyje Struktūra ir kontaktai/ Kiti specialistai).
10. Susirgus arba išvykus pedagogui įstatymų nustatyta tvarka jis pavaduojamas arba pakeičiama pamokų tvarka.
Vertinimas
Pradinių klasių mokinių pasiekimų vertinimas grindžiamas idiografiniu principu (kai stebima ir vertinama vaiko daroma pažanga, lyginant to paties mokinio dabartinius pasiekimus su ankstesniais), orientuojantis į Bendrosiose programose nusakytus kriterijus.
Mokinių, besimokančių pagal pagrindinio ugdymo programą, pasiekimai vertinami įrašais „įskaityta“, ,,neįskaityta” ir/ar pažymiais – taikoma 10 balų sistema:
10 – puikiai,
9 – labai gerai,
8 – gerai,
7 – pakankamai gerai;
6 – vidutiniškai,
5 – pakankamai patenkinamai,
4 – silpnai,
3 – blogai,
2 – labai blogai,
1 – nieko neatsakė, neatliko užduoties.